Ben 3. kilomu da almıs bulunuyorum an itibari ile sabah karnım minicik aksamları resmen davul gibi oluyo ve huzursuz oluyorum içerden birisi itekliyormus gibi 😭😅😅 aksamları kendimi cok rahatsız hissediyorum ben son haftalarda napcam bilmiyorum suan 72 kilo oldum.Çatlak ilk gebeliğimde olmadı şuandada yok ama ilerleyen haftalarda olurmu tedirginim. Sizde durumlar ne kızlar kaç kilo aldınız? çatlaklarınız başladımı?