Hanımlar merhaba 2.gebelıgım 35 haftalık oluyorum ilk bebegım sezaryen oldugu ıcın buda oyle olacak devlette yapacagım kacıncı haftaya gun veriyorlar bilen varmı illa 38 39 bekliyorlarmı yoksa 37 falan alırlarmı cunku bebegın suyu fazla gelısımı 2 hafta onde