Merhaba kızlar sürekli buraya yazıyorum ama çok farklı hissediyorum. Bi kaç gün önce yaptığım erken gebelik testinde dikkatli baktığımda ikinci çizgiyi görmüştüm ama cok cok az yani gölge gibiydi. Bu sabah kaset test yaptım onda da sanki var gibiydi ama öyle belirsiz ki attım yok diye. Yarın adet günüm şuan kendimi çok halsiz hasta gibi hissediyorum yorgun bitkin. Biraz önce acıktım kalkıp biseyler hazırlamak istedim ama içimden gelmedi bi anda açlığım gitti iştahım yok oldu sanki. Kasıklarmda ağrı var adet olacakmışım gibi. Adetlerimden önce hiç byle bisey yaşamadım. Çocuk istiyoruz eşimde bende 5 aydır deniyoruz. Hafif migde bulantım oluyo. Byle bisey yaşayıp hamile olduğunu öğrenen oldu mu aranızda. Bana yardımcı olabilirmisiniz. Şimdiden teşekkür ederim.