butterfly_ Kızlar randevu alacağım ama hangi alanı seçmeliyim doktor alanlarından siz nasıl yol izlediniz sağlık ocağına kayıt yaptırıp öyle mi randevu aldınız bi sürü Bilgi var
HemsireAnne01 butterfly_ bende zeynep kamilde yapdirmisdim. Erbil Cakarda. Direk uygulamadan yada 182 arayip alabiliyorsun. Sadece dikkat etmen gerek sey randevuyu alirken bölüme. Misal gebe takibi yada gebe 1 diyabetli ve obez gebeler yaziyor. Sen ikili Tarama yazani alman lazim yoksa bakmiyorlar
butterfly_ HemsireAnne01 çok teşekkür ederim öğrenmek istediğim buydu işte çok alan var alırım bilmeden giderim boşuna