aslii1 merhaba kızlar bugün doktora gittiğimde idrarda enfeksiyon ve protein çıktığını söyledi.pazartesi tekrar gitmemi istedi.bu durumu yaşayan varmı aranızda varsa neler yaptınız?
Msydn6 aslii1 sen bişey yapmican doktorun seni yönlendirecek gebelik zehirlenmesi (preklamsi) geçiriyor olabilirsin şuan ya ilaç tedavisi uygulayacak yada direk doğuma alacak zaten günün gelmiş bekletmeyebilir
melekannesi16 aslii1 canım bende yaşadım aynı şeyi kontrole diye gittiğimde 40+2 de yapılan tahlil sonucu idrarda protein kaçağı çıktı ve doktor yatışımı yaptı doğum için. Sanırım riskli birşey bana kontrol için bile şans verilmedi sende dikkat et aksatma derim
Esmanindunyasi aslii1 proteinin nasil ciktigida onemli eser miktardaysa bir sorun olmuyor genelde tansiyon takibi istiyor doktor veya tam preklemsi tanisi koymak icin 24 saatlik idrar biriktime isteniyor ihmal etmeyin takipde kalin bol su icin
aslii1 banada önemli olduğunu yazmış. 24 saat boyunca idrarımı bir şişede toplayıp hastaneye getirmemi söylemiş.korktum bende neden oluyor ki bu protein kaçağı acaba ya 🙄