Karadenizli52 Evveet uzun bir süredir buradayız sıra bize geliyor inşallah geri sayımlara başladınız mı benim 38 kaldı inşallah sağlıcakla kavusalim miniklerimize hazırlıklar bittimi ben bu hafta topluca yapıp çantamı hazirlciam inşallah sizler nasılsınız
Eylul58 Karadenizli52 Gümbür gümbür geliyor mart bebekleri 😀 Bizim de kismetse son 25 😍 Sağlıkla kucaklarimiza alırız İnşaALLAH
mercimeginanne Karadenizli52 saat 12 den sonra son 37 🙈 şükür bugün valizimizle çantamızı hazırladım kurtuldum onun yükünden🙈 sürekli aklıma takılıyordu 😂 hayırlısıyla gelsinler artık 😍💕 gerçi zmn daraldıkça hazır hissetmiyorum gibi kendimi 🙈
Karadenizli52 mercimeginanne yaaa aramızda bir gün var belki aynı güne bile denk geliriz sağlıcakla gelsinler inşallah ben henüz hiç bir hazırlık yapmadım bu hafta yapicam inşallah topluca çok heyecanlıyım ikinci bebeğim ama sanki ilk çocuk gibiyim
Karadenizli52 Ozgglt_ Sedaerhan ayy çok az kalmış maşallah o günlere gelmek istiyorum bende biran önce 🤲
mercimeginanne Karadenizli52 ovvv tecrübelisin maşallah 😍😍 sağlıkla gelsinler cnm inş 🤲🏻 Valla buraya üye oldugumda heves ederdim 30lu haftalarda yazanları bnmde o zmnlarım gelirmi diye geldi geçiyor bile 🙈
Mimartezeanne Karadenizli52 ay son 24 gün benim 😍 hastane çantam hazır çok şükür bugün bitti 😅 hiç hazır değilim hala sağlıkla doğsunlar havalae ısınmış olsun insalalh
Aze7307 Son 40 gün bizimde inşallah, herşeyimiz de hazır artık sağlıkla bekliyoruz, ve 3 yaşında oğlum var nasıl tepki vericek çok merak ediyorum 🙈
Arass__ Karadenizli52 Saatler sonra 37 🙋🏻♀️🥳🥳 35 haftamıza cok az kaldı şükür. Benimde herşeyim hazır ama cok yorgun hissediyorum kendimi zaman durmuş gibi gün sayar oldum biran önce 20 li günler gelsin istiyorum