butterfly_ Kızlar 13 haftalık gebeyim mide bulantılarım var hala aşırı iştahsızım bebeğim için zorla yiyorum sadece 1 kg almışım galiba normal :) Et tavuk balık türünden aşırı tiksindim yiyemiyorum . bulantılar ne zaman geçer ? iştah ne zaman açılır ?
Bbtl34 butterfly_ benimde 6 da başladı 4 aya girdiğim gibi kendiliğinden geçti canım herkes 6da biter diyodu ben diyodum benimki geçmez ama geçiyomuş
momsboys butterfly_ 21 haftalıgım bulantım bitti mide yanmam basladı benim bi türlü yüzüm gülmedi inşallah senin hızlı düzelir kuzum
Fndmrplt butterfly_ sabırsızlıkla geçmesini bekliyorum ama geçecek gibi asla durmuyor yemek yiyemiyorum 11+4 um 2 kilo verdim 🤢
Peraaaa 16+0ım malesef hala geçmedi.. İştahsızlık cabası.. Böyle kana kana su içip yemek yemeği özledim
butterfly_ Peraaaa bende bende eskiden yemek beni mutlu ederdi şimdi hormonlardan mı ne anlamadım hem iştahsız hem mutsuzum yine de şükürler olsun diyelim😍
Eylul_53 Ben şuan 6+3 günlük hamileyim ama bu 2. hamileliğim bulantı herkesin bünyesine göre değişiyor ilk gebelikte 9 ay boyunca hep bulantılarla geçmişti neredeyse lavaboda yatıp kalkıcaktım o derece ama bu hamileliğimde bulantı başladığı an doktorum bi ilaç verdi biraz rahatlattı gerçekten o yüzden şu zaman yada bu zaman bulantın kesin geçer diyemez kimse ama inşallah uzun sürmez 🤲
butterfly_ Eylul_53 inşallah ya ilk gebelikten genellikle böyleymiş dediğiniz gibi . Yemek zorla yemem kötü bulantı kesilse azıcık iştah gelse benden mutlusu yok😍
Liyaa Eylul_53 yaa aynı hafta hamileyim😍 benimde yoğun bulantılarım var cnm ilk gebeliğim insalalh. Manada bulantı hapı verdi ama çok kullanamiorm ilaç sevmiorm Seninkinin adı neydi?
Mirzeyeva94 20 haftalık hamileyim helede bulantılar kusmalar var artık tükenmiş durumdayım su bilə içe bilmirem