Tuba18 Birkiz Aleynayasiin Neserr Ortmenanne16 Mayisbali Tam belli olan katalok yoktur sadece bunu buldum
minikprensesimmm Ayyy nevresimini alıcam bir tane almıştım çok güzel yumuşacık yıkadım ütüledim. Bir daha almayı düşünüyordum çok mutlu oldum
Busra0710 minikprensesimmm aaa tamda merak ettiğim konu, gerçekten güzel miydi. Naylonumsu kazık gibi ya da incecik içi gözüken bi kumaş felan değil miydi ☺️
Ortmenanne16 Bsmlh ben evde tepede hemde ama napim sabah erken kalkıp inerim hemen hamileyiz diye acirlar belki bize sıra verirler 😂😂😂😂
minikprensesimmm Busra0710 hayır yumuşacık o kadar güzel ve kaliteliydi ki annem ile şok olduk😅 onun yolunu gözlüyorduk inanır mısn yıkadık ütüledik yorganına geçirdik yumuşacık oldu valla çok güzel sakın kaçırma canım
Busra0710 Ben almadım ama hastane çıkışlarının çok pamuklu ve kaliteli olduğunu söyleyen çok olmuştu, daha önce geldiğinde. Aklınızda bulunsun.
Bsmlh Busra0710 canım ben hastane cıkısı aldım geçen 2 ay önce cidden çok güzel 5 li tavsıye ederim🥰 cıtcıtlıları çok güzel Müslin al çok güzel
Bsmlh Busra0710 çok gelmişti geçen ben 10 gittim açılınca girdim aldım ama 9:40 gibi gidersen bulunur ben yine Müslin bakıcam 3 tane ama 1 daha almam lazım birde tuluma bakıcam
Bsmlh Ortmenanne16 valla orda bır kadın vardı hem kendı aldı hem bana bak dıye uzattı denk gelırsın ınsallah öyle birine 🤲