Meryemkale geçmiş olsun. Benim de eritrosit değerim çok yüksek çıkmıştı, merak etmeyin benim de öyle idrarımda kanama vs yok. Bazen kan kristalleri gözle görülmeyecek boyutta olabiliyormuş, sebebi çoğunlukla idrar yolu enfeksiyonuymuş. Böbrekte taş, kum vs de etkiliyormuş ama tabi taş ya da kum dökmek çok daha ciddi ağrılı olan rahatsızlıklar. Geçmişte de böyle sıkıntınız yoksa sadece enfeksiyon kaynaklıdır. Ben de tek kullanımlık toz aldım, değerlerimi biraz düşürmüş ama sıfırlanmamış. Sonraki tahlilimi ben de doktora göstermedim henüz, şimdilik sadece 3 litreden fazla su içmeye çalışıyorum. Siz de endişe etmeyin sakın. Öyle kan falan gözünüzü korkutmasın. Doktor benim daha yüksek değerlerime ha enfeksiyon var ama çok yüksek değil demişti. Zaten yarın size yarın doktorunuz da gerekli tedavi varsa uygulayacaktır. Sağlıkla kalın