SeymaK Kub09 ben avent air aldım çoğu bebek tutuyomuş diye okudum hep bakalım inşallah bizimki de tutar
06busraa Kub09 nete yazın görursnz 2lı 0 6 ay ultra air yazın cıkıo doğunca odama gelınce hemen verdm aldm o aliş hala emıo kurtarıcım gaz sancısı olunca verıorm oyalıo gazı yapıo şükür hastanede kontrolü ıcın gttmde acıktıgı zaman verıorm aglamıo tavsiye ederm bu memeyi kızımada almıstm suan oğlumda emıo dger memeleri mıdeleri bulandi
mlkkk Kub09 0-2daha minik ama bilemiyorum pek fark ne biraz büyüyünce 0-6ay alırım diye başta 0-2aldım
bendeonudiyorum Kub09 evet canim dogdu yanima getirdiler, emzirdim bitti sonra aglamaya basladi verdik tuttu Allaha sukur.. zaten ilk gunden vermezsen sikinti, seçiyor bebeler 🙄