Kkaderr İkili tarama yaptırıp yaptırmayacağımı sordu doktor normalde ense kalınlığında bebekte bende bi sıkıntı yok. Siz yaptırdınız mı
iremakar35 Kkaderr ben bugün yaptırdım ense kalınlığını falan ölçtükten sonra 1 tüp kan aldılar sadece, ense kalınlığı da 1,7 çıktı normal dedi doktor, yaptırmaktan bi zarar gelmez bence
tupmideligebe Kkaderr benim bebeğimin de 1.6 mm çıktı ama ben yine de tedbir amaçlı Fetal DNA testi yaptırdım ; sonucum güzel geldi şükürler olsun
Kkaderr Ayseege6156 yani doktora kontrole gittim dün orda ekrandan yaptığı genel kontrolde söyledi bi problem görünmüyo dedi
Ayseege6156 Kkaderr ikili taramada bakılan farklı canım perinatoloji uzmanının gördüğünü doktorun göremeyebilir bence yaptırmalısın diye düşünüyorum yine senin tercihin