Esma902 merhaba ben sedat umura gidiyorum kendi kliniği var ama çoğu gebeliği sezeryan yapıyor. Son zamanlar da cok fazla duyduğum isim İlknur hanım medar dan beyhekime geçti normal doğum için öncelik veriyormuş isterseniz bir gidin. Bide cok post okudum adztıpta fisun hanım mı ne varmış onu da cok söyleyen oldu. Ama tabi tüm bunlarda epidural var mı bilemiyorum gidip danışmanız gerekecek. Bana sorarsanız öncelik olarak İlknur hanıma gidin derim cok fazla duydum adını