2 şubatta doktara gittim muayene sonrası gebe değilsiniz ama test yapalım denildi. Test sonucum 48 çıktı. 2 gün sonra tekrar yaptırdım 53 olmuştu ve sağlıklı gebelik olmadığı düşünüldü. sonrasında başka bir dr 4 gün sonra tekrarlayalım dedi ve 347 çıktı (6 şubat) Artık teste gerek yok salı günü tekrar gel dedi. 16 şubatı bekliyorum nasıl ilerlediğine dair bilgiyi o gün edeniceğim. Ne düşünmeliyim bilemiyorum.
Buna benzer bir durum yaşayan var mı aranızda?