Benim doktorumda boyaya bilirsin 3 ayı geçinde dedi hatta saclarim sarı ve acıcı kullanmam gerekiyor kokusunu içine çekme açık alanda boyat ve mümkün olduğu kadar diplere çok değirmemeye çalışsın kuaförün dedi ve boyatan çok arkadaşım var ilk hamileliğimde boyatmamistim ama bunda boyaticam 😊