Emel0108 Kızlar nasıl gidiyo durumlar nasıl Ben 33+5 teyim 2130 gramdık 1 hafta önce geceleri dönerken inanılmaz derece karnıma ağrılar giriyo özellikle sol tarafıma yattıgımda 😣 Gün içinde alttan batmalar ve yanmalarda cabası
Ozgglt_ Emel0108 bizde 34+5 iz. Dün doktora gittik 1402g ve 46 cm olmuş boyu. Doğum pozisyonundayız ve sürekli wc ihtiyacımız oluyor. Onun haricinde baldırlarıma ve kasığıma yakın kısımlara ara ara ağrı giriyor onun içinde ilaç yazdı doktorumuz. Onun haricinde iyiyiz şükürler olsun kızımızı bekliyoruz 👼🏻
cgla29ony Emel0108 Merhaba 33+4 haftaligim bende aşırı karnım sertleşiyor toplanıyor kasılıyor bazen vajinama baskı yapıyor bugün kontrolüm vardı normal dedi 🤷 zaman bir an önce su gibi gecsede sagsaglim kucağımiza alsak artık 🤲🥰
tgbktszdmr Emel0108 bizdede iç güveysinden hallice 😂 ben de 33+2 yim vajinamda uyuşma topallama bacak ve ayak ağrıları arada kaşınma ne ararsan var. Geceleri uyuyamıyorum doğru dürüst ağrılardan
Sevmmmm Emel0108 34+5 im. 33+3 te iken 2285-46 cm di 😍 baş geliş, hem aşağı hem yukarı baskı arttı 😁 bel ağrıları iyice arttı, doğal olarak açlık hissim artıyor iyice sık acikiyorum 🤭 hareketleri azalmadi ama sanırım çok yeri kalmadığı için daha ağır hareket ediyor ama bazen de can yakıcı olabiliyor 😛 biz de böyleyiz işte 🥰
Mucize23 34+6 yiz bizde inann ne geceleri yatabiliyorum ne bisey. Sirt ağrısı bel agrisi cabasi zaten birde kendini sertlestiriyor zorlu süreçlermis
Ozgglt_ Emel0108 magnezyum kullanıyordum zaten ama baya artınca birde bunu kullan bakalım dedi başka ilaç yazdı ama şansıma eczanelerde bulamadık Pazartesi başlıcam bakalım inşallah geçer. Bazen o kadar ağrı oluyor ki dayanılmıyor
tgbktszdmr Emel0108 😅biraz önce eşime ovdurdum ayaklarımı bacaklarımı. Valla canınim sağlıklı sıhhatli kavuşalım yavrularımıza. Zormuş anne olmak bunu iyi anladım
MeralOzsen Ozgglt_ başka ilacın adı ne öğrenebilir miyim bende magnezyum kullanıyorum fayda etmiyor saat 5 e kadar yatakta oturuyorum uyumak için malesef uyuyamıyorum huzursuz bacak sendromu yüzünden sırtım çok ağrıyor uykusuzum hiç bişey fayda etmiyor
Ozgglt_ Emel0108 evet aynen öyle bazen kalkınca böyle garip bi his oluşuyor kasılıyor gibi sertleşiyor korkuyor insan. Bu zamana kadar çok çabucak geçti bundan sonrasıda sağlıkla geçerde hayırlısıyla herkes alır kucağına yavrusunu inşallah 🌸
Buseumut2011 MeralOzsen bendede huzursuz bacak sendromu var dizlerden aşağıya soğuk suya tutuyorum bacaklarımı 2dk falan uyuşturuyo baya sonra huzursuzluk hissi geçiyo başka hiç bişey fayda etmiyo maalesef magnezyum da kullanıyorum hemde günde 2 kez baskılardan dolayı arttırdı doktorum ama artık faydası yok
Ozgglt_ MeralOzsen reçeteyi eczacı tanıdığımıza bıraktık Pazartesi gidip alacağız. İsmini bilmiyorum maalesef o yüzden ama öğrenince yazarım unutmazsam baya iyi gelir bu falan dedi doktor fiyatıda 44₺ sanırım
Buseumut2011 Emel0108 35+5 deyim bende geçen haftaki kontrolümde 2800 kg 48 cm dik aşırı hareketleri bi oğlum var hareketleri çok sert ve can yakıcı hem aşağıya hem yukarıya baskıları iyice arttı yalancı sancılar zorluyo baya 😔 ruhen hiç iyi gitmiyo aşırı aşırı duygusalım herşeye takıyorum saçma sapan şeylere alınıyorm çok tahammülsüzleştim öyle işte 😏 mesela yaklaşık 1buçuk saattir ağlıyorum durup dururken ağlama hissi geliyo durduramıyorm kendimi
Serrax Buseumut2011 32 deyim ben de aynı şekildeyim. Arkadaşlarıma,anneme,kayınvalideme,eşime kendi kendime küsüp barışıyorum,ağlıyorum rahatlıyorum sonra tekrar baştan😭 ilk doğumumda lohusalığım berbat geçmişti inşallah bunda öyle olmaz diye dua ediyorum şimdiden😞
senakhrmn Emel0108 33+1 im Çarşamba günü randevumuz var bakalım ne dicek doktorumuz kilomuza boyumuza merak ediyorum bende 🥰 dayanılmaz derecede bel ağrısı çekiyorum,kasıklarımada arada adet olacakmış gibi sancı giriyor.Hareketleride bazen var bazen yok ☺️😅 Hasretle kavuşmayı bekliyorum,çok heyecanlıyım.
MeralOzsen Buseumut2011 çok geçmiş olsun canım ya bende bir deneyim çok zor bi durum şu sendrom buna da çok şükür tabi ama gerginleştiriyor insanı