Sevdar canım benım yaa cok zor bılıyorum 14. haftama kadar cok zor gecırdım ama gecti sukur sık sık az az beslen mıden bos kalmasın.cubuk kraker lımon yogurt bana ıyı gelıyordu ama tamamen gecmıyor tabııkı.bırde dun ınstagramda gordum rossmanlarda satısa sunulacak bı urun ama ıcerıgını bılemıorum gebelıktekı ve yolculuklardakı bulantıları onluyormus arastır istersen