Duruaslan hafif regl ağrısından sonra bel ağrısı başladı sürekli sancı sanıyorum geçiyor inanmıyorum bu sefer belime bi ağrı girdi duramıyorum ya kalkıp iş yapıyorum hafifliyor ağrı 🤦♀️ acaba doğum mu başlıyor bilmiyorum nişan da gelmedi of 😑 40+2 oldum
ulviyedemirbas2 Duruaslan sızde 40 hafta olmuş bebişin gelme zamanı sağ salim kucağınıza almayı Allah nasip etsin inşallah ben daha 29 haftadayım bel bacak ağrısından yatamıyorum zor yuruyorum cok fena ağır var valla🤦🏻♀️