ikincikezannelik Bu hafta 13 bitti ve ikili test yaptırdım. Çok şükür elhamdulillah temiz çıktı.. cinsiyetide öğrenirim diye düşünüyodum ama öğrenemedim ya varmı bu haftada öğrenen?
MistarShiki ikincikezannelik merhaba canım daha erken öğrenenler de oluyor bizde 15 haftalık olduk hep kıza benziyor dedi doktor ama 100% değil göstermiyor sakliyo kendini nazli bebişim 🤗❤️🌞