miracinannesi1 Ya kalp atışını duydum ama göğüslerim hariç hiçbir belirtim yok ne midem bulanıyor ne bişey saçma ama kendi kendime evham yapıyorum kendimi hamile gibi hissetmiyorum hiç 7+3 olduk
mucizem09_ miracinannesi1 canim olacak diye birsey yokki neguzel sevin valla keske bendede olmasaydi bence en iyisi kiskaniyom sizin gibileri 🥰❤
ZEhrA_94 miracinannesi1 canım bukantılar genelde 9. Haftadan sonra başlıyormuş ama hiç bulanmayadabilir benimki hiç bulanmadı
Mom041 miracinannesi1 normal ben de hamile gibi değilim derdim herkes mide bulantılarıyla geçirmek zorunda değil. Şükredin bence
Siibeell miracinannesi1 ilk bebeimde hiç bi şekilde belirtim olmadı 9 ay o kadar rahattımki bi sefer bile kusmadım, şimdi 2.ye hamileyim 7 haftalıgım ve bundada öyle hiç bulantım agrım sızım hiç bişeyin yok gayet normal yani
Balmm11 miracinannesi1 Ilk cocugumda benim de öyleydi hafif kasik ağrısı hariç pek bir belirti yoktu. Boş yere evham yaptığımla kalırdım. Şimdi 2. Ye hamileyim ilkinden çok farklı bulantı kasik ağrısı göğüs şişmesi ne ararsan var. Her hamilelik kendine özel oluyor. Keyfini bozma.
Cnndygu miracinannesi1 miracinannesi1 Aman demeyin öyle. Bende de aynıydı durum. Hatta doktoruma benim midem bulanmıyorum. Sorun mu var dedim. Şanslısın o zaman boşver dedi. 1 gün sonra inanılmaz bulantı istifrar resmen 2 gündür ölüyorum😔 kalp atışını duyduysan bulantın yoksa çok şanslısın sağlıkla gelsin🥰🥰
Gulhan3291 miracinannesi1 bizde 8 haftalik olduk ama benimde hicbir belirtim yok😃😃 herkesin bunyesi farkli canm kafana takma
dlnyny miracinannesi1 biz 17 haftalık olduk hala öyleyiz göğüs hassasiyeti ve koku hassasiyeti dışında bir sıkıntım olmadı bulantılar olmuştu o haftalarda ama hiç kusmadım kişiden kişiye göre değişiyor bence evham yapmayın😇
Semra_okan miracinannesi1 canim benimde o dönemler belirtim yoktu 10uncu haftadan sonra bulantilar baslamisti
Cansuu1706 miracinannesi1 eger bulanacaksa 8-9 gibi bulantin olur ins olmaz ama baya zor oluyor umarim sanslisindir
ogretmmenanne miracinannesi1 Çok erken de ondan. Hiç bişeyim yoktu başta. 9. Haftada bulantılarım bi başladı. 17ye kadar öldürdü beni. 7 kilo verdim Göğüslerim bi anda taş gibi oldu ucu çıktı çok büyüdü hatta birinin altı çatlak dolu 🙈 Ama bulantılar öyle işe yaradı ki 37 haftalık olduk kızım 3 kilo oldu ve ben sadece 6 kilo aldım 🤗 Başta çektiğim sonra kârım oldu.
Mervenzeee miracinannesi1 canm erken bulantı için hem belki bulantın olmaz evham yapma seni anlıyorum ben bile mide bulantım biraz geçince noluyoruz diyorum 😅😅