Ebrulice78 Bende 37 oldum ama bişey gelmedi, benimde ilk gebelik heryerim ağrıyor ama sancı mi ne anlamıyorum aşağı doğru böyle ağırlık zor yürüyorum bazen, yalancı sancı diye geçiyorum tercrubesiz olmakta zor, Rabb’im sağlıkli kavuştursun inşaallah 🌹