Helllooooo Selam kızlar 33 te beri kanalda bebiş. Normal gözüküyor şimdilik. Arada regl ağrım gibi bişeyler oluyor karnımda. Dün bugün kahverengi leke gelmeye başladı hafif doğum belirtisi midir bu? Sümüksü falan değil bildiğin leke kahverengi
pptya01 Benim de kahverengi lekelenme olmuştu ama nişan değilmiş sorun da değilmiş 34 de olmuştu. İlişki olunca da mutlaka ertesi gün sabah kahverengi lekelenme oluyo