Arkadaşlar merhaba 40+1 günlük gebeyim ikindiden beri şiddetli bi baş ağrısı var 11 7 tansiyon nabızda 111 çıktı ve hiç gecmedi hafif sancimda var gibi özellikle sağ kasik taraflarında vücut direncim cok düştü genel olarak sizce hastaneye gitmelimiyim su nişan vs olmasini bekliyorum ben gitmek için ama pazartesiyede randevu almıştım ne olur ne olmaz diye kararsiz kaldım gitsem mi pazartesi beklesem mi birakmazlar direk sunu vs verirler diye lazım cok korkuyorum 😢😢😢🤲🏻