Ozzgeee İyi akşamlar herkeseee✋🏻16. Haftadayım karnımın gerildiğini hissetmeye başladım. Sanırım artık çatlak kremi kullanmam lazım. Hem bitkisel hemde gerçekten etkili krem bildiğiniz ya da kullandığınız varsa paylaşabilir misiniz?
Sulbiye Ozzgeee cnm doğal kantron yağ kullanıyorum bn sadece 32 haftalığım şimdilik çatlağım yok inşallah olmaz😊
mucizem721 Ozzgeee en güzeli zadevital hindistan cevizi yağı soğuk sıkım ve çevremdeki herkes kullandı çatlak ve lekelerden korudu tavsiye ederim 🥰
Ozzgeee Sulbiye çok iyi 32 haftada çatlağınızın olmaması. Herhangi bir sıkıntı olmaz herhalde sonuçta kimyasal bir şey değil
Hellobaby2 Bana doktorum soğuk sıkma zeytinyağı önerdi. 21+2yim. Hergün sürüp masaj yapıyorum. İçinde çok vitamin varmış.
Hellobaby2 Ozzgeee ben çok memnunum aşırı yumuşatıyor. Çevremden de çok tavsiye edildi. Ama marketten alma alırsan işlem görmemesi gerek vitamini gitmemesi için.