Merhaba arkadaşlar 8 yıldır Bosch bulaşık makinası kullanıyorum aldığım günden beri memnun değilim hiç temiz yıkamıyordu. Bugün bozuldu rezidansı değişecekmiş sanırım oda maliyetliymiş. Bende yenisini almayı düşünüyorum gerçekten memnun kaldığınız temiz yıkayan makine öneriniz var mı