Gokmer Kızlar sabah 8 de yatışım yapılacak ve sezaryen olacağım. Heyecandan çok korku var. Her arayan soranda sesim titriyor. Kendimi kurbanlık koyun gibi hissediyorum 😅
K-A-Y Gokmer saglicakla kucaginiza alin inşallah ne güzel hediye sizler için 🙏 Allah anali babalı büyütsün inşallah
Zeynepahmett Gokmer benim yarın değil de ertesi günü:) ikinci olmasına rağmen sendeki gibi heyecandan çok korku var. Bir de benim erken doğum olacak onun stresi de var.
Duygusuz Gokmer saglıkla kucagınıza alın inşallah benimde yarın gelmezse kendiliğinden pzt suni sancıyla dogum başlatılacak