Unicornn merhaba 2 cm acilma ve hissetmedigim sancilarim vardi suni sanci ile ertesi gun dogum yapicaktim bunu aldik aktardan karsi komsum sagolsun benim icin okudu suya koydu, sabah 4.30da hazirlanip cikicaktik evden cunku 6da yatisim yapilacakti, gece bardaga koyup verdi suyundan sabaha kadar azar azar ictim, sabah uyandigimda suyum geldi ama bir kac defada geldi bir anda degil, evden cikmadan son yudumu ictim ciktim hastaneye gittigimde acilmam 4 cm uzerindeydi hos bir gun once evde pilates yapmamin da faydasi vardi sabah 6da covid tetkidi suno sanci baslangici vs derken doguma 12ye yakin hazirdim ve 12.32de bebegim dunyaya geldi, epidural bile yaptirmadim sanci cektim agrilarim oldu ama cok da kolay bir dogum oldu gercekten ilk dogumum olmasina ragmen, sonrasinda hemen esim komsumun esine yazmisti cikarabilir sudan diye, sudan cikarilmasinin sebebi de rahim bir o kadar hizli toparlansin diye ☺️ Dogumdan sonraki 35.gunde regl oldum ve duzene girdim dogumu 15 Aralikta yaptim bebegim Pazartesi iki aylik olucak ve ben simdiden iki kez regl oldum bile ☺️☺️🙏🏻 hatta simdi komsum hamile meryem ana otunu ona verdim bir kac kez kullanilabiliyor bu sefer o kendisi icin kullanicak 🥰