World 36+1 im. Haftaya cuma sezaryen için doktorum gün verecek. Benim kendi kendime ağda yapacak enerjim yok açıkcası ve kuafre gitmeyi düşünüyorum. Ne zaman bu işi halletmeliyim bilemedim. Doğumdan hemen önce mi ? Yoksa bu aralar da yapılabilirmi ?
Gulsah7171 World valla canım bende ,36+4um kuaförümu çağırdım evde yaptırdım ağdaki 22si doğum ama her an herşey olabilir bence yaptır agdani temiz ol doğuma yakın ufak tefek çıkar eğer sorun olmazsa eşine rica et çıkanları alsin
hellobaby0 Bencede hemen 1 gün önce yaptırma. 2-3 gün öncesinde yaptır tahriş falan olur yanma olur en azından 2-3 güne düzelir 🥰