Sermec27 Hatice4446 20+2 yiz arada bel agrısı bazen kısa süreli kasık agrısı yaşıyorum şimdilik başka sorun yok 🥰🤲
Mom041 Hatice4446 20+4 çok şükür bi problem yaşamıyorum geceleri sık idrar o kadar. Bi de çok hareketli benim ki sizin ki nasıl
Sermec27 Hatice4446 normal merak etme kısa süreli kasık agrısı olur normal rahim büyüyor bebek büyüyor 🥰