Hareketleri hissetmeye başladınız mı ? Ben göbeğimin biraz alt kısımlarında pıt pıt bikaç defa atma hissediyorum bazende bir yerde toplandığını ve toplandığı yerin sert ve şiş olduğunu hissediyorum. Doktor 20 haftadan önce hissetmezsin demişti ama ben yaklaşık 1 buçuk haftadır hissediyoru🥰