Eprengarenk ben yaşam bankası ile anlaştım, kiti teslim ederken 500 tl verdim, doğumda gelecekler kanı almaya, doğumu takiben 6 hafta içersinde kanın saklandığına dair sertifika gönderiyorlar aynı zamanda kalan 2500lirayı da tahsil ediyorlar, isterseniz karta taksit te yapıyorlar, ben de biyoloğum aklınızda birşey varsa sorabilirsiniz, kordonun kendisini saklatmayı düşünmüyorum kan yeterli olacak