Raca 37.nci haftada bebeğin hâlâ baş aşağı dönmemesi durumu yaşayan var mı ne yaptınız bebeğiniz döndü mü veya bu durumu yaşayan ve sezaryan olan, olacak annelerimiz var mı aranızda?
Eylul2107 Raca benim ilk dogumum normaldi ikincisi 28 haftada makat gelisiydi 31 de duzeldi 36 haftada tekrar makat gelişi olmus şans iste
busratunk2 Raca Benim 34 ten beri makat gelişti 38+5′ te suyum geldi ve hala dönmemişti sezeryan oldum.
Raca Eylul2107 Benim de aynı şekilde bi ay baş geliş diğer ay makat geliş umudumu kaybetmiyorum bu yuzden umarım döner
Raca Bende eğer 1 haftaya donemzse sezaryan doğum yapacağım , çok zor bu saatten sonra dönmesi dedi doktorum, normal doğum yapmayı çok istiyorum
None Raca aynı durumdayız 37. Haftam hala dönmedi ve normal doğuma çok hazırlamıştım kendimi inşallah dönerler..🤦🏻♀️
badecanisik Raca bazı videolar var youtube ta yanınızda biri varken deneyebilirsiniz. Bide benm 32 haftalıkken yaptıgım hareket vardı ama çocuggun yeri geniş diye dönmüş olabilir sizinki 37 haftalıkmış.. Koltukta ayaklarımı duvara dayayıp poponun altına yastık desteğiyle 5 10 dkika duruyodm ara ara doktorunuza danışıp yapabilirsinz