Nesse29 Merhaba, aranızda Erzurum buhara hastanesine muayeneye giden Doğum yapmış olan var mı , kadın doğumcular ve hastane nasıl bilgisi olan ?
kozerr Nesse29 hastaneden çok beklentin olmasın canım tek özel olduğu için kalabalık ben 2 tane bayan doktor değiştirdim memnun kalmadım şehir hastanesine gittim orda da aynı çok kalabalık ilgisizlerde şimdi Buhara’da Özgür beye gidiyorum çok memnunum denemeni tavsiye ederim
kadriye25 Ben bünyamin börekçi ye gidiyorum ama bu iki sefer çok ilgilenmedi gibi hissettim. Hastane de zaten çok kalabalık