CupCake Merhaba kızlar , 36. Haftaya girdim , aşırı derecede ayaklarımda ödem oluyor , tuzlu yemiyorum ama tatlıdan vazgeçemiyorum , sizde de benim gibi olan var mı ya da ödem sorununu nasıl hafiflettiniz ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var 😓
CupCake Brcburcu yürüyüş çok yapamıyorum , işe gidiyorum hala masa başı ayaklarım yerde hep sanırım onun da etkisi var ☹️
CupCake Brcburcu evet beni çok zorladı bu ödem . Çok kötü gerçekten , başka bir şikayetim yok ama ödem üst safhada ☹️🙁