Erkekannesi41 Merhaba anneler bugün bizde sezeryan olarak karar verdik ancak doktorum en erken 38+5 alıyorum daha erken alamam dedi. Bende daha ileri attım korkarak tarihi. İlk gebeliğim. Sizler hangi haftaya aldınız veya verildi?
Semabkr Erkekannesi41 ben sezeryan doğumumu 38+3 te yaptım canım. Doktorum sezeryan olacaksan daha fazla beklemenin bir anlamı yok demişti. Belki senin bebeğinin kilosuyla alakalı bir durumdur. Kaç kilo bebisin?
Sb123 Erkekannesi41 banada 38+4 olarak verdi doktorum ama bebeğimin gelişimi ileride 3900 gramdı en son🥲
Erkekannesi41 Semabkr 3200 dü bugün kontrolde en erken 38+5 alabilirim dedi ne kadar dursa o kadar iyi bebek için dedi ama evet gelişimi önde değil hep haftasında giden bir bebeğim vae
Semabkr Erkekannesi41 yani haftasiyla uyumluysa bekle benim 38+3 te 3700 dedi kilosuna ama 4 kilo doğdu ben iyiki beklememisim. 😌
Buseyvz Erkekannesi41 37+5e gün aldık nasipse ama 3 kilonun üstü olacak ve midemden ameliyatlıyım baskı yapmasın diye 🤗
Yonca0218 Buseyvz Buseyvz Buseyvz kaç aylık ameliyatlı iken hamile kaldınız acaba ben tam bir yıllıkken kalmışım bir olumsuzluk yarattımı size mide ameliyatı ve gebelik birlikte