Edaaaaa26 Merhaba, 8 haftalık hamileyim, benimki çok yorucu uykulu geçiyor yeni ilaç kullanmaya başladım onun öncesinde çok kusma ve koku hassasiyetim vardı sizin nasıl geçiyor?
dlnyny Edaaaaa26 o haftalarda o kadar normal ki☺️ 6,7,8,9 haftalarım çok zor geçmişti her şey kokuyordu midem bulanıyordu sonra sadece koku hassasiyeti kaldı ki o da normal
Bayburtlugelin Edaaaaa26 bende 8 hafta 2 günlük gebeyim 7. Haftanın 3 günü çok kötü mide bulantım cardı şükürler olsun şuan çok iyiyim sadece uyku hali ve çabuk yorulma harici
Hsbsk Kucukmucize merhaba bende 7bhaftalik. Cok afedersiniz cok fazla akıntı var normal mi sizde de var mi
Nesliii06 Bayburtlugelin aynıyız ben de 8+2 diğer bebeğim de 7+6 benim de bulantılarım ara ara oluyo koku hassasiyetim çok oluyo
Mom2525 Benim bulantım kusmam haksızlığın ölü gibi yarışın mutfağa girmeeyisim ve koku hassasiyetim var durumum çok vahim hangi ilacı kullandınız ki
Mom2525 08Baby00 yakında öyle olurum diye ödüm kopuyor bir de gurbetteyim annem gelecek yakında umarım toparlarim önceden 3 4 litre su içerdim şimdi 4 bardak anca
08Baby00 Mom2525 ben bir bardak bile içemiyorum😞inşallah düzeliriz hastanede yatmak çok zor tek başıma kalıyorum eşimide göremiyorum
Mom2525 08Baby00 Allah yardımcınız olsun bir an önce toparlanıp kalkın inşallah bende geçen gün gidecektim az daha da eşim nöbetten gelmişti kıyamadım da vallahi o kadar zor bir durum ki anlayabiliyorum
havva365 Merhaba hanımlar bende 8+5 haftalık hamileyim bulantım cok var ve halsizim sadece yemek yapmak için ayaga kalkıyorum ve cok iştahsızım zorla yesem bile asla midemde kalmıyor Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Fatos_teke46 Edaaaaa26 Edaaaaa26 aynı dur Edaaaaa26 bizde 8+6′yız hap kullandıktan sonra bir sorunum olmuyor koku hassasiyetim yeni basladi bu aralar çok kötü kokular olduğu zaman dayanamıyorum ama uykusuzluk o kadar varki anlamadım yeni başladı 🥺 bu kaç gündür mesela geceleri uyuyamıyorum sürekli yattigim yerde hep gözlerimi açıyorum tek bendemi var acaba 🙄