Nurdaneliz Merhaba kızlar, 38+3 haftadayım. Bugün çatı muayenesi oldum kastığım için kendimi çok ağrım oldu 😰 1 cm açıklığım varmış. Muayeneden sonra da vajina baskıları arttı . Çatı muayenesi bebeğin gelişini tetikliyormuş sizde de öyle oldu mu gerçekten?
Tugceery Nurdaneliz Doğumu tetiklemez kendinizi kastiginiz icin agriniz olur doktorunuzun bunu size soylemesi gerek ti bir kac gun surebilir agri hassasiyet durumunuza bagli
Selimegzoglu Nurdaneliz bende oldum 38-39 da hiç tetiklemedi bekliyoruz şuan 39+1 haftaya cumaya kadar gelmezse suni sancıyla başlatabiliriz 😀 ne kanama ne akıntı rahim ağzı kapalı 1 cm açıklık varmış benimde
Lina998820 Nurdaneliz eğer rahim ağzı ile oynanırsa olabilir başka türlü olmaz sen kendini kasmışsın o yüzden ağrın 😊 zaten bu zamanda doğsa da artık kendini kurtarmış bebiş
Nurdaneliz Tugceery Bebeğin baskıları daha da sıklaştı o zaman hissettiklerim biraz psikolojik. Doktorum sadece biraz kanama olabilir o da normal dedi ama ağrıdan hiç bahsetmedi🤷🏽♀️
esraozbl Tugceery ya bişey sorucam çekinerek ama ilişkiye giriyoruz sonuçta Buda onun gibi bişey değil mi ne acısı oluyor sanki hiç acımıyacakmış gibi geliyor bana
Nurdaneliz Selimegzoglu valla bunları okuyunca biraz rahatladım 😬 resmen kendimi doğuruyorum psikolojisine soktum bi anda. O çatı muayenesi beni gerdi biraz sanırım😂😂
Tugceery Nurdaneliz dediğim gibi acı eşiğiniz biraz düşükmüş ama yinede tedbirli olun bazen pskolojik dediğimiz şeyler gerçek aslında
Selimegzoglu Nurdaneliz keşke o kadarcık kolay olsa 😀 bende sabırsızlıkla bekliyorum merak etme gelirken o kadar sakin gelmiyormuş öyle diyorlar 😊
Busra0710 Selimegzoglu aynen canım daha öncesinde bir normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum, adet sancılarının şiddetlisini düşünün. Ama ölüyorum bitiyorum değil yani, korkmayın kasmayın. E karnımızdan çocuk pıt diye gelivermiyoo yavrucak napsın ☺️😇
Mervesencan esraozbl kendimizi kastıgımız için olabiliriz birde ilişkiye girince zevk suyu oluyor orası ıslanıyor ama kuru bi şekilde ilişkiye gir nasıl canım acır insan kendini kasınca acıyor
Bilgeenur esraozbl cok acımıyor ya ki benim 39. Hafta olmasina ragmen sımsıkıydı yumusama var mi diye rahim agzna parmağını sokmaya calisti filan yine de hızlı bitti. İliskiden farki bnce icerde 2 parmagini dondurup mesafe bakmaya calisiyor filan o. Tabi ki sızı oluyor ama cok degil
Nurdaneliz Mervesencan kesinlikle acıyor, acımıyor diyen yalan söyler. Ama büyütülecek dayanamayacak bir şey değil 3- 5 saniye de bakıyor ve bitiyor.
Mumsyyy Hic acimiyor carsmba gunu muayene oldum, derin nefes alin hic korkmayin, cok kisa suruyor, zaten jel suruyor doktor.
Nurdaneliz Mumsyyy doktorum bana da tetikleyebileceğini söyledi ama başına gelen oldu mu merak ettim. Bakalım beklemedeyiz :)
History Nurdaneliz beni tetikledi canım.hic sancım falanda yoktu çatı muayenesi yaptı ilk kez ve çok canım acıdı lakin o gece doğum yaptim
Nurdaneliz Sidal elle vajinal muayene daha önce oldunuz mu? Olduysanız onun gibi bişe. Sadece bunda pelvis kemiklerine dokunup ölçü yapıyor doktor. Bebeğin başının çapı ile senin çatının uyumuna ve müsaitliğine bakıyor. Normal doğum istiyorsanız tabi.. ben utandığım için sanırım çok kastım kendimi acı hissettim hissetmeyen de oluyormuş, korkmayın 3-5 saniye sürüyor 😊
Mervesencan Nurdaneliz valla ben bilmiyorum daha olmadımda insan kendini kasarsa ufak bi acı olabilir ama garip insan utanıyor ben kesin kasarım kendimi