Gzmkk Adetim 6 gün geçti yaptığım testler hep negatif çıktı bugün koyu kahve kanamam başladı ama çok değil sizce adet mi yoksa yerleşme kanaması mi öyle olsa testte çıkmazmıydı
Kaderozy Gzmkk benim yerleşme kanamasi hafif pembe ve çok çok az olarak geldi peceteye silince geldi yani ama diğer hamileligimde öyle bir kanama görmedim ve 2 defa test yapmama rağmen çıkmamıştı kanda çıkmıştı
Lina998820 Gzmkk benim adetim 10 gün gecikti test yaptım 5 haftalık hamileymişim 6 haftamda Benin yerleşme kanamam olmuştu kahve leke şeklinde birkaç gün sürdü o da canım herkes aynı şeyleri yaşamıyor
Edaaaaa26 Merhaba, ben adet görüceğim haftadan bir hafta önce kahverengi lekeleme oldu bir hafta sonra adet beklediğim haftadan sonra test yaptım pozitif çıktı ve şuan 8 haftalık hamileyim