Gizem957 Yani normal alınan kilo mu yoksa ödem mi nasıl anlıyorsunuz içine basınca çukurluk oluşur yazıyor İnternet te o cıkmıyo bende ama beyazlık oluşuyo o beyazlık heryerde oluşuyo ama
Busbushatun Gizem957 canm odem sislik yapar sertlik yapar, eklemlerdede bastirdiginda bosluk seklinde olur aldigin kilonun nekdri odem nekdr kilo anlamak icin olcum yaptirabilirsin ancak
Yenianna222 Gizem957 valla ben de anlamıyorum ödem mi değil mi sadece ayaklarım Şişli olduğundan ödemim var diyorum
Gizem957 Busbushatun nasıl ölçüm yani mesela tartı da hep aynı kilo da cıkıyorum ödem olsa daha fazla cıkmam laızm demi
Busbushatun Gizem957 yok ozel tartilrda var canm o olcum diyetisyenlerdeki gbi mesela, yani kilon artmadanda odem olusabilir vucutta ama nalayamassin yani nekdr oldugunu filan
BusrAlpay_34 Bnm bacaklarım la ayaklarım da çok oldu ayaklarım şişti baya bacaklarımın da derisi gwrılıyo sankı oyle canm yanıyo yururkwn falan
dlnyny Gizem957 herkesin ki aynı mı olur bilmiyorum ama ben ilk alyansımdan fark etmiştim zaten yani ellerimde olduğunu görmüştüm
Beyzan Ödem varsa anormal bir şişlik oluyor. Gerginlik hissi. Mesela kilo alınca hiç patlayacak gibi olmuyor insan yağ olduğu için ama ödem olunca ekstra bir şişkinlik hissi oluyor. Arkadaşlar da yazmış zaten yüzüğün olmaz ayağına terlik ayakkabı zor olur. Çorabın lastiği sıkar. Ellerde de şişme olur.
Eda115354 Gizem957 en basitinden ayakkabınız ayağınıza olmamaya başlar alyans parmağınıza olmaz ve çorabınız fazlaca çukur iz yapar. Parmağınızla bacağınızda kemiğin üstüne bastırın çektiğinizde çukur halinde kalmaya devam ediyosa yavaş düzeliyosa ödemdir.
Mom97 Gizem957 benim arkadaşım ödem olmuştu hamileyken. Parmagını ayagına eline veya bacagına bastırıp bekliyodu 4-5 sanıye felan parmagını cekince ora göçük kalıyodu bana böyle göstermişti ödemini. Doktor ona böyle anlayabilirsin demiş
Lalala Gizem957 canm renk değişikliği kan oranın arttığı için. Ödem genelde oluyor ama sende olmamış olabilir bnm mesela ayak altlarım acıyodu sabahları son 3 haftadır ödem ama ayak bilekleri falan 2 gündür şiş belli çorap izi çıktı bileğime birde ayakkabım hafif Sıktı. Ellerde de olabiliyor tuz kaynaklı ya da hamileliğin doğası gereği oluşan ödem öncelikle bileklerde şişlik oluşturuyor o da ele giden sinirleri ve parmaklarında bi uyuşma hali oluyor özellikle baş işaret orta parmak. Ödem olduğunu anlarsın zaten Bi şekilde belli eder😉😉
Buketkucuk Gizem957 ayakların, ellerin, parmakların tombullaşıp şişer. Yüzün, gıdığın şişer. Bacaklarında ağrı yapabilir ama en net şekilde hastanede yaptırabileceğin test ile öğrenirsin🙏🏼