Herkese merhaba güzel anneler hamilelikte karşılaştığımız birçok cilt sorunları var. Bunlardan birkaçı olan sivilceler ve kuru deriler . Evde birçok güzellik maskem var fakat şuan hamile olduğum için hiçbirini kullanamıyorum. Bende kendi güzellik maskemi kendim evde yapmak istedim ve sizinle paylaşmak isterim tamamen cildi canlandırıyor sivilce ve akneleri yok ediyor haftada iki kez yapmanız yeterli olacaktır. Gelelim şimdi tarife
1 yemek kaşığı yoğurt
1 muzun 4 te 1 i
1 kivinin yarısı
1 yemek kasıgı alovera çiçeğinin içinden aldığım jel
1 tane iyice ezilmiş ceviz
1 çay kaşığı bal (kestane balı)
Bunların hepsini 1 kabın içerisinde iyice birbirine karıştırıp yarım saat dolapta dinlendirelim ve yüzümüze elimizle masaj yaparak uygulayalım uygulanan bölge de 15 dk bekletip yüzümüzü ılık su ile yıkayalım bunu haftada 2 kez tekrarlayın cildinizdeki canlılığı keşfedin (ben bu yapmış olduğum maskeyi 2 kez kullanıyorum dolapta saklıyorum da sizde bu şekilde yapabilirsiniz )umarım sizde de etki gösterir
)