Valla pandemi olduğu için birde biz uzağız ailelere öyle eşe dosta vermek için küçük bir hediyelik yaptiricaz. İnşallah yaşına girdiği zaman mevlüt yaparız o zaman büyük hediyelikler dağıtırım.. şimdilik bebeğe odaklanmış durumdayım. Yaptırana da saygım var. Hoşuma da gidiyor ama ben şimdilik bu konuya sıcak bakmıyorum ☺️