Sezen07 Kızlar bazı annelerin yüzünde hamilelik lekesi çıkıyor çıkan var mı kaçıncı hafta çıkıyor ben solenta güneş kremi aldım günlük kullanım için başka önerisi olan var mı ?
Nurerdgn Sezen07 canim ben 38 haftalik hamileyim hic gunes gormedim evden cikmadim ama bu son ayda yuzumde kahverengi lekeler oldu maalesef dogumdan sonra geciyo diyolar insaallah gecer cildiyeye gidecem bende gecmezse...
Ciara93 Sezen07 ya benim de çil gibi lekelerim oldu. 32 haftadayız şuan son bi kaç haftadır böyle. Güneş kremi kullanmadım, şimdi başlasam daha fazla olmasını engeller miyim bilmiyorum :/
Aybukealtintas Sezen07 benimde 4. Haftadan beri cene kısmında lekeler var ve kuruyup pul pul oluyor, 17. Haftadyım hala duruyorlar geçmiyo.
Kubra_dmrr Benim 4. Aydan beri var çenemin etrafı komple kararmıştı pul pul dökülüyordu ve kızarıp şişiyordu çok yogun bir şekilde solenta pregna aldım iki günde etkisini gösterdi kararmalar geçti çok şükür arada pul pul dökülme oluyor hafif kızarma onlar da kullandıkça geçer
Eminekaplan Nurerdgn canım leke sadece güneşe direk çıkınca a olmuyor tv bilg ışıgı spot ışıklar hele camdan gelen güneş ışıgı daha cok leke yapar o yüzden evde dahi olsa 4saattr bir yenilemek gerek güneş kremini
Mus-sak Ciara93 Nenem Derdi Ki Doğumda Terleyince Yüzünü Terini Saçınla Sil Ki Lekelerin Dökülsün ,, Ben Sezeyan Doğum YaptımVe Lekem Olmamıştı İlk Doğumda ,, Belki Senin İşine Yarar Bu Bilgi 😁
AhuMehmet Bende de var giderek koyulaşıp cogaliyorlar aynada kendimi çirkin bulsam da tuhaf bir şekilde bu lekeler hoşuma gitmiyor değil 🤗 bebek sahibi olacak olmanın içimde bir can taşıdığımın işareti o lekeler 🙏🏻 Buarada Yoğurt ve karbonat maskesi biraz olsun hafifletiyor
Ciara93 Mus-sak kız Yok, ilk doğumumda saçım yüzümde durdum sürekli 😂 Doğumdan sonra daha beter oldum 🙈🙈
Ciara93 Mus-sak hhaha 😂 Allah rahmet eylesin 🙏 hesabı ben bebişi doğurunca ona sorcam beni ne hallere soktu minnoş ☺️
Nurerdgn Eminekaplan anladim canim ya bilmiyodum hic valla son aya kadar yoktu bisey ama bu ay ciktilar bayagi hic krem falan da kullanmamistim insaallah gecer...
Sezen07 Aybukealtintas çok erken çıkmamış mi 4 hafta henüz yok benim isterseniz işte solentayi bir deneyin
Aybukealtintas Sezen07 evet baya erken cıktı, dısarı cıkarken makyajla bile kapatsam birkaç saate soyuk soyuk ortaya cıkıyor, bir deniyim teşekkür ederim ☺️