ilkcan64 merhaba uşak ile ilgili postlara bakarken gördüm😊 Bende ümmühan hanıma gidiyorum🙂Normal doğuma giriyorum demişti sorduğumda. Ben sezeryan karar verdim haftaya nasipse sezeryan olacağım. Sezeryan 2250 normal 2.750 olması lazım fiyat artı tek kişilik oda istersen 300 lira, covid testi 100 lira dediler.