gulcannnnnn şöyle ki içinde zaten 10 tane var 10 gün anca idare ediyordu beni. Ben 16.haftama kadar falan kullandım ama şöyleydi. 13. Haftama kadar falan hergün 1 tane muhakkak içiyordum sabahları kusuyordum, kahvaltıyı hazır edene kadar hemen içiyordum kahvaltı ediyordum bir tek akşamları yatmama yakın başlıyordu yine midem ama zaten uyuyacağım diye içmiyordum başka. Bazen çok erken kalktığım için içtiğim, akşam daha erken midemin bulandığı oluyordu o zamanlar da akşamları bir tane daha içiyordum doktorum günde 3′ü geçmemeye çalış demişti. Ama çoooook nadir 2 tane alırdım günde. 13.haftamdan sonra sadece sabah bulantılarım olmaya başladı kusmalarım azaldı o yüzden kahvaltıya kadar bulanırdı midem kahvaltı ettiğim gibi geçerdi ben de o yüzden zoferi içmezdim ama arabaya falan bineceksem yine içerdim çünkü bulanırdı hemen. 16.haftamdan sonra bulantılarım bitti ilacı da bıraktım. Ben günde 1 tane içiyordum dediğim gibi yetiyordu bana🙏🏼