Merhaba ben 13+4 haftalık hamileyim normal hamile ağrılarından daha fazla benim ağrılarım mağazada çalışıyorum kendimi çok fazla yormasamda yinede belimde basenimde efsane bir ağrım oluyor son zamanlarda kasıklarımda da var sizlerde nasıl acaba yada bı fikri olan varmıdır?