Fatem Doktorum bana ayın 23ünde serklaj dikişimi alacağını söyledi ve bu beni açıkçası korkuttu. Acaba aramızda aldıran varmi narkozlami alınıyor yada cok can acıtıyor mu bilgisi olan…
Ikizdeniz Fatem hic korkulacak bi sey degil muayene olir gibi masaya cikip makasla kesiyorlar iki dk ancak sürüyor
Limonumm Fatem korkulacak bsiey yok ben yaşadım makasla kurdeleyi kesiyor zannedin 1dakkada kesiliyor hayırlısı olsun inşllah
tubacifci93 Fatem Merhaba kaç haftalık oldunuz dikişiniz alınıyor bende serklajlıyım 37 de alıcaz dedi doktorum
Egeymen Hayır hiçbir narkoz iğne Bi şey yapılmıyor, çatala çıkıyorsunuz ucu makas gibi ince Bi şeyle 1 dk sürmüyor hatta 30 saniye falan anca kendinizi sıkmazsanız minicik Bi sızı oluyo iğne yapmış gibi onun dışında acı yok asla
Fatem Egeymen Ikizdeniz Limonumm hepinize cok tsekkur ederim gercekten tedirgindim agrisi acısı olurmu diye. cok sagolun.