Ckaragoz Kızlar bugün doktora gittik. Gündüz iyiydi de eve gelince bebek aşağıya doğru vurmaya başladı. Normal doğum pozisyonunda idi. 21+3 deyiz ama bazen tedirgin oluyorum 🥴 size de oluyor mu
birprensesvebirprensannesi Ckaragoz O tek sende olmuyor canım hepimiz korkuyla geçiriyoruz Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Ckaragoz birprensesvebirprensannesi erken doğum yaptım daha önce o yüzden malesef tramvatik bi durum oldu
birprensesvebirprensannesi Ckaragoz Korkma canım bende kızımı kaybettim bendede tramvatik durum var Rabbim ne derse o oluyor. Tek yapabileceğimiz sadece dua ne olacağına asla biz engel olamayız 🙏