Elifberk her sabah tam teşekküllü kahvaltı, gün içinde yoğurt süt mutlaka tüketiyorum, doktorun verdiği vitaminleri ihmal etmiyorum, tabi en önemlisi genetik, annem bizi hem 3500 üstü doğurmuş, bu arada düzgün beslenmeseniz bile bebek sizin depoları kullanıyor, ben kendimi sağlama almak için yiyorum 😁😁