54_kubra Merhaba kızlar sezaryen sonrası normal doğum yapan varmı aranızda? Varsa nasıl oldu ? Dikişler de sorun oldu mu ? Hangisi daha kolaydı? Yazarsanız çok sevinirim 🙂🙂🙂