Zeze2454 bizde 10 aydır deniyorduk olmuyordu, evlenmeden önce doktora gidip muayenede olmuştum hiçbir sorun yok demişlerdi ama bir türlü olmadı, ben öncelikle özel bi laboratuvar bulup otada eşime sperm analiz testi yaptırdım, sonra sağlık ocağına gidip kan testlerimi yaptırdım, bu sonuçların hepsi ile birlikte adetimin üçüncü günü kadın doğum doktoruna gittim, eşimin sonuçları güzeldi, benimde kan değerlerim iyiydi, yumurtanda var dedi ultrason muayenesinde, ama yaşımız 35 üzeri olduğu için beklemeyelim daha fazla diyetek direk klomen denilen ilaç tedavisine başladık, çatlatma iğnesi falan oldum, bu şekilde üç ay geçti ama yine bişi olmadı, sonra pandemi başladı hastanelere gidemedik kendi halimize takıldık, kendiliğinden hamile kaldım, sizde bu test sonuçlatı ile giderseniz işlemleriniz çok daha hızlı ilerler, kadına herşeyi yaptıktan sonra en son erkeğe bakıyorlar ve bu hiç doğru değil, en başından erkeğede bakılması lazım, çünkü bu ilaç tedavisi falan uzın ve yıpratıcı sanki hep kadında birşey varmış gibi düşünülüyor ama erkeğede başlangıçta bakılması şart bence,