Buketkucuk ekimannesi3 progestan kullanın mutlaka ağır hareketlerden kaçının, yerleşme kanaması da olabilir, Allah korusun düşük kanaması da. Fakat düşük kanaması olsaydı ağrınız olurdu diye biliyorum ağrınız var mı🙏🏼
ekimannesi3 Buketkucuk Ağrım yok ama benim diğer düşüklerimde de ağrı olmamıştı zaten. Birkaç gün leke sonra kanamaya dönmüştü